Служба у справах дітей Чернігівської облдержадміністрації
Анонси





Назад

У Чернігові навчають, як захищати права дітей Сьогодні в обласному центрі стартував дводенний семінар-тренінг «Діяльність місцевої влади щодо захисту прав дітей» для представників районних служб у справах дітей, об’єднаних територіальних громад. До роботи долучилися виконавчий директор Представництва благодійної організації «Надія і житло для дітей» Надія Татарчук, начальник Служби у справах дітей ОДА Людмила Зеленько, директор Сіверського центру післядипломної освіти Володимир Бойко. Відкрила захід заступник голови облдержадміністрації Наталія Романова. Вкотре вона наголосила на персональній відповідальності посадових осіб, які здійснюють соціальний захист дітей та підтримку сімей, а також скоординованості дій усіх дотичних управлінь. Сумнозвісна подія, що сталася минулого місяця у Ніжинському районі, коли внаслідок жорстокого поводження дорослих загинула дворічна дівчинка, показала відсутність фахового підходу та взаємодії відповідних служб. — Механізм співпраці на місцях не спрацював. Як наслідок – загибель маленької дитини, яка потрапила у складні життєві обставини. Подібні ситуації — пересторога для кожного з нас. Маємо не тільки їх попередити, а й бути у повній готовності допомогти кожній дитині та родині, які цього потребуватимуть, — акцентувала Наталія Романова і додала, що лише у 2018 році на Чернігівщині 87 дітей взято на облік служб у справах дітей. Тож пильність не слід втрачати в жодному разі. Читати також: Засідання обласної комісії з вивчення трагічної загибелі дитини на Ніжинщині: висновки та прийняті рішення Особливу увагу під час сьогоднішнього семінару приділили обговоренню основних положень Національної стратегії реформування системи інституційного догляду та виховання дітей, плану заходів з реалізації її першого етапу, ключових завдань, що покладені на органи місцевої влади та місцевого самоврядування. Надія Татарчук, зокрема, наголосила, що деінституціалізація — це перехід до системи, яка забезпечує догляд і виховання дитини у сімейному та наближеному до сімейного середовищі. На наступному етапі навчання фахівці детально обговорять форми альтернативного догляду дітей та підтримки сімей з дітьми, які опинились у складних життєвих обставинах, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також основні засади функціонування прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу.

Назад