Назад
Обговорено аспекти ведення випадку дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах
В умовах реформування системи інституційного догляду та виховання дітей важливим питанням є удосконалення якості надання соціальних послуг дітям, які перебувають у складних життєвих обставинах, а також застосування найбільш сучасних форм соціальної роботи.
Соціальні послуги дітям зазначеної категорії надають зокрема, центри соціально-психологічної реабілітації дітей, які підпорядковані Службі у справах дітей обласної державної адміністрації.
Всього в області налічується три такі заклади, які розташовані у містах Чернігові, Ніжині та с.Хмільниця, Чернігівського району, у яких щорічно перебувають близько 300 дітей.
За законодавством, надавачі соціальних послуг, до яких до слова, належать і зазначені заклади, мають використовувати у своїй роботі технологію ведення випадку, яка є ключовою у соціальній роботі та передбачає утворення команди для розв’язання життєвих ситуацій, у яких перебувають діти, узгодження між собою дій усіх залучених фахівців (працівників служб у справах дітей, фахівців із соціальної роботи, психологів, вихователів, медичних працівників, тощо).
У зв’язку з цим, днями, на запрошення Служби у справах дітей обласної державної адміністрації, керівницею тренінгових програм регіонального офісу Міжнародної благодійної організації «Надія та житло для дітей» Ольгою МОРОЗ було проведено онлайн-тренінг на тему «Теоретичні та практичні аспекти ведення випадку дитини, яка перебуває у складних життєвих обставинах», під час якого детально роз’яснено порядок застосування ведення випадку у безпосередній роботі центрів соціально-психологічної реабілітації дітей, зокрема формування міждисциплінарної команди на рівні закладу, взаємодії зі службою у справах дітей та фахівцем із соціальної роботи за місцем проживання, налагодження співпраці з дитиною та її батьками.
В заході взяли участь 22 учасники з числа директорів, вихователів-методистів, вихователів та психологів центрів соціально-психологічної реабілітації дітей.
Застосування отриманої інформації на практиці значно підвищить результативність роботи закладів, адже в основі такої роботи індивідуальний підхід до кожної дитини та робота спрямована на збереження родинного середовища дитини.
Назад |